środa, 15 lipca 2015

#4 paletki My Secret + letni makijaz dzienny i wieczorowy



Cześć :)


Czy dobry kosmetyk do makijażu
musi być drogi? Otóż nie zawsze! 
Przedstawiam Wam moje nowe
pyszności zakupione w Drogerii
Natura w cenie 13,99 zł. Mini
paletka cieni My Secret to cztery
niesamowicie napigmentowane,
piękne, żywe kolory (3,50 zł za
cień!). Skusiłam się na trzy paletki :
PARADISE ISLAND ,
PARTY TIME oraz
DIVE INTO THE OCEAN










#paradiseisland




























#partytime



























#diveintotheocean




























Jako pierwszych użyłam cieni brzoskwiniowego i różowego ( PARADISE ISLAND),
na codzień rzadko używam tych kolorów do makijażu oka więc postanowiłam zaszaleć na słodko ;)
Do wykończenia makijażu skorzystałam też z cieni z paletki PARTY TIME.
W połączeniu z ustami w kolorze baby pink stworzyłam lekki makijaż dzienny,
który łatwo zmienić w romantyczny wieczorowy dodając grubszą czarną kreskę przy linii rzęs.











































































































































































































Baza : Sephora
Brwi : Pomada ABH
Korektor : Inglot
Podkład : MAC
Puder : MAC
Bronzer : KOBO
Róż : Zoeva
Rozświetlacz : Inglot
Rzęsy : 1:1
Usta : Błyszczyk Catrice

4 komentarze:

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)