czwartek, 30 lipca 2015

#7 dzien pomadki z NYX, czyli lecimy na Ibize


Cześć!
Czy któraś z Was świętowała wczoraj dzień pomadki? Ja tak : )
Przedstawiam Wam moje piękne nowości Soft Matte Lip Cream marki NYX.




























Trwałe, matowe pomadki w płynie zakupione w sieci Douglas w cenie 34,90 zł za sztukę.
Zakochałam się od pierwszego pomalowania! A nie, przepraszam - od pierwszego powąchania
bo poza tym, że pięknie wyglądają, pięknie też pachną. A to nie koniec zalet tych cudeniek!
Aplikator w pędzelku to strzał w dziesiątkę, lekko się rozprowadza pozostawiając matowe wykończenie.
Pomadki te są NAPRAWDĘ trwałe, na ustach utrzymują się do kilku godzin - nawet po posiłku!
A co istotne - ze względu na zawartość olejku arganowego nie wysuszają ust .
Dla mnie bomba! Póki co, zamówiłam cztery kolory: Buenos Aires, Morocco, Ibiza i Copenhagen.

Na pierwszy ogień poszła Ibiza, zobaczcie sami :











































































Baza : Sephora Smoothing Primer
Podkład : Inglot HD Perfect Coverup 71
Rozświetlacz /Bronzer : Isadora Face Sculptor 01
Brwi : Pomada Inglot 20
Tusz do rzęs : Clinique High Impact Mascara
Rzęsy : Ardell - Połówki
Eyeliner : Eyeliner w żelu AMC Inglot 77
Oczy : Zoeva - Naturally Yours
( Soft & Sexy / Sweet Sound / Lovely Monday
/ Casual Elegance / Smooth Harmony)
+ pigment Inglot 86
Usta : Nyx Soft Matte Lip Cream - Ibiza


2 komentarze:

  1. Piękny makijaż, Ty jeszcze piękniejsza!!! :) A pomadki cudne! :) Ja bym z chęcią nabyła tę najciemniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Mi ta najciemniejsza również najbardziej przypadła do gustu :) Ubolewam, że Douglas nie posiada na swojej stronie pomadki w odcieniu Transylwania - jeszcze ciemniejszy, jeszcze piękniejszy :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)